Terms of Service

Last updated: 26/06/2025

מבוא והגדרות

"החברה" – Serv4U בע"מ.

"הלקוח" – האדם או הגוף המשפטי שרוכש את השירותים מהחברה.

"השירותים" – כל השירותים המסופקים על ידי החברה, לרבות שירותי אחסון, ניהול, גיבוי, אבטחה, הגנה ממתקפות סייבר, תשתיות ועוד.

לשם הנוחות – התקנון נוסח בלשון זכר אך מתייחס באופן שווה לשני המינים.

1. תנאים כלליים לשירות

1.1 החברה אינה אחראית לתקלות הנובעות מ:

1.1.1 קוד האתר / בעיות משתמש.

1.1.2 התקפות DDOS (החברה עושה את כל המאמצים כדי להגן על מתקפות מסוג זה) או ניצול זדוני של משאבים.

1.1.3 פריצות לאפליקציה.

1.1.4 כח עליון ו/או תקלה שאינה נובעת ממשאבי החברה.

1.2 החברה לא תבצע שום חיבור ולא תיגש לשירותי הלקוח ללא אישורו במידה ולא נרכשו שירותי ניהול לשירות.

1.3 החברה אינה אחראית לגיבוי נתוני הלקוח. האחריות לגיבוי נתונים חלה על הלקוח בלבד במידה ולא נרכש שירות גיבויים.

1.4 במקרה של הפסקת השירות ע"י הלקוח לפני סיום התחייבות:

1.4.1 בתום תקופת ההתחייבות, השירות ייעצר. על הלקוח ליצור קשר עם החברה לחידוש השירות. אם לא ייעשה כן תוך 5 ימים – המוצר יימחק וכל המידע יאבד.

1.5 בשום מקרה לא תישא החברה באחריות לכל נזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו שייגרם ללקוח מאי היכולת של הלקוח להשתמש בשירות, לרבות מקרים של הפסדי רווחים, הפסקת פעילות עסקית, אבדות כספיות וכל אבדה אחרת שהיא הקשורה במישרין לחברה.

1.6 החברה לא תיקשר לנזקים עסקיים או כלכליים שייגמרו ללקוח כתוצאה משימוש לא נכון בשירות או מתקלות טכניות או ממידע שנמחק מכל סיבה שהיא.

1.7 במקרה של נזק בגין אובדן מידע או נתונים, תעשה החברה כל מאמץ שביכולתה בכדי לעזור ללקוח לשחזרם בתנאי שבוצעו גיבויים על בסיס יומי. שירותי גיבוי אינם נמנים כחלק משירותי האירוח והאחסון וניתן לרכוש שירות זה בנפרד.

1.8 החברה, עובדיה או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק ו/או הוצאה, לרבות נזק עקיף, תוצאתי, מיוחד או מסתבר, לרבות אובדן מידע ו/או רווחים, שייגרמו ללקוח ו/או למי מטעמו בקשר עם או כתוצאה מאספקת השירותים, הגבלתם, השעייתם או ניתוקם ו/או עקב תהליך התקנת ציוד כלשהו במסגרת מתן השירותים, אלא לנזק ישיר שנגרם מפעולה מכוונת או רשלנית של החברה או הבאים מטעמה.

1.9 בכל מקרה כזה או אחר, גובה החבות בין החברה ללקוח יהיה שווה ערך לשלושה חודשי שירות אותם משלם הלקוח.

1.10 בכל מקרה כזה או אחר, לא יעשה הלקוח שימוש בשרת לרעה כגון שימוש פלילי:

1.10.1 שימושים אסורים נוספים כוללים (אך לא מוגבלים ל):

• כריית מטבעות קריפטוגרפיים ללא אישור.

• הפצת תוכן בלתי חוקי לפי חוקי מדינת ישראל.

• הפצת או אחסון תוכן המפר זכויות יוצרים.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לנתק ואף למחוק באופן מיידי את השרת והמידע שעליו במידה והתבקשה לבצע כך ע"י גורמים ביטחוניים מוסמכים ו/או מדיניים מוסמכים ו/או אם נקלטה פעילות שאינה חוקית בשירות.

1.11 בעת החתימה על הסכם זה, מאשר הלקוח לחברה לבצע שימוש באמצעי ההתקשרות שלו לצרכי דיוור מטעם החברה בלבד.

1.12 הלקוח והחברה מתחייבים שישמרו סודיות מלאה לגבי הסכם זה וכל מידע הקשור בהתקשרות ביניהם, לרבות כל מידע ו/או ידע ו/או פרטים הנוגעים לחברה ו/או הלקוח ו/או לסודות מסחריים ו/או סודות מקצועיים ו/או סודות אחרים של החברה ו/או הלקוח, ו/או כל מידע אחר ו/או שהוחלף בעל פה, )להלן: "המידע"(, ושאינו נחלת הכלל, והכל בין שהמידע הגיע אליו במישרין או בעקיפין. סעיף סודיות זה יהיה תקף במהלך כל תקופת השירות ולאחריה ללא כל מגבלת זמן.

1.13 השימוש במסמך זה הינו לשם ביצוע העבודה בין הלקוח לבין החברה בלבד.

1.14 פירוט היקף התנאים והעלויות לביצוע העבודה לא יועברו לגורם צד ג' או כל גורם אחר ללא אישור עורך המסמך בכתב ובצירוף חותמת וחתימת החברה.

1.15 אין לעשות במסמך זה שימוש / פרסום לצרכים שונים או להעבירו לכל גורם אחר.

1.16 החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי התקנון בכל עת. שינויים ייכנסו לתוקף בתוך 14 ימים ממועד הפרסום או ההודעה ללקוח.

2. תנאי שירות לשירות הגנה נגד מתקפות DDoS (אופציה)

2.1 החברה גאה להציג שירות בלעדי בישראל המאפשר הגנה ממתקפות DDoS עד ל- Tbps.1.2

2.2 השירות הינו שירות בלעדי לחברה ומבטיח ללקוחות בעלי פוטנציאל לתקיפות ראש שקט ממתקפות.

2.3 החברה עושה הכל על מנת לסנן את כל התעבורה המגיעה לשרתים ובכדי להעביר אך ורק תעבורה לגיטימית לשרת. עם זאת, כמו בכל מערכת, גם במערכת זו קיימת סבירות לפרצות אבטחה העשויות להתגלות ולאפשר לתעבורה זדונית לעבור לשרת, במקרה כזה תעשה החברה כל שביכולתה כדי לאתר את התעבורה הזדונית, לחסום ולסנן אותה. החברה אף תלמד את שיטת ניצול הפרצה ותבצע שינויים והתאמות במערכותיה על מנת למנוע פגיעות כאלו בעתיד.

2.4 השירות מבצע סינון לתעבורה מחו"ל מכיוון שמרבית המתקפות מגיעות מחו"ל ולא מתוך ישראל. מתקפות המגיעות מישראל וגורמות לתקלות בשירות יטופלו ע"י צוות החברה.

3. שירותי גיבוי

3.1 זמינות שירותי הגיבוי

שירותי הגיבוי יסופקו באופן רציף ככל הניתן, 24/7, לאורך כל ימות השנה.

עם זאת, ייתכנו תקלות שאינן בשליטת החברה. בנוסף, החברה שומרת לעצמה את הזכות להשבית את השירות לצרכי תחזוקה שוטפת או שינויים, לפי שיקול דעתה הבלעדי ובמועד שתבחר.

החברה תמסור ללקוח התראה מראש של לפחות שני ימי עסקים לפני ביצוע התחזוקה, ותוודא שמשך ההשבתה לא יעלה על שלושה ימי עסקים.

החיוב עבור השירות ימשיך כסדרו גם במהלך ימי ההשבתה.

3.2 שינויים במחירים ובמפרטים הטכניים

החברה רשאית לעדכן את מחירי השירות והמפרטים הטכניים שלו בכל עת.

כל שינוי יועבר ללקוח בהודעה מוקדמת בכתב (הודעת דוא"ל תיחשב כהודעה בכתב לצורך סעיף זה).

אם הלקוח לא ישיב בכתב תוך 30 ימים מיום קבלת ההודעה – הדבר ייחשב כהסכמתו לשינוי.

3.3 אחריות החברה להפעלת השירות

החברה מתחייבת להפעיל את השירות באופן מקצועי ככל האפשר.

יחד עם זאת, מוסכם כי החברה אינה מתחייבת לאי-תקלות או הפרעות בשירות, בפרט כאשר מדובר בשירותים של צד שלישי (כגון ספק אינטרנט) או בתקלות שאינן נובעות ממערכות החברה.

כמו כן, החברה אינה אחראית למקרים של "כוח עליון" שאינם בשליטתה.

3.4 אחריות לתוכן הגיבוי

החברה אינה אחראית לשלמות ותקינות התוכן שבגיבוי.

אחריותה מתייחסת אך ורק לתהליך ולתקינות הגיבוי עצמו, ולא לתכנים המאוחסנים בו.

3.5 הגבלת אחריות

החברה לא תישא באחריות לכל נזק תוצאתי או עקיף שייגרם ללקוח עקב אי-יכולת להשתמש בשירות.

הדבר כולל, אך לא מוגבל ל:

• אובדן רווחים

• הפסקת פעילות עסקית

• אבדות כספיות

• וכל נזק אחר הנובע במישרין או בעקיפין מהשירות או מהחברה

4. שירות ותמיכה

4.1 הלקוח יוכל ליצור קשר עם התמיכה 24 שעות ביממה ו7- ימים בשבוע באמצעות הערוצים הבאים:

4.1.1 שליחת מייל ל[email protected]

4.1.2 פתיחת קריאה במערכת התמיכה בדיסקורד של החברה.

4.2 זמני התגובה לתקלות שנמסרה עליהן הודעה:

4.2.1 תקלה שנפתחה במהלך שעות הפעילות תועבר לטיפול עד שעה מפתיחת הקריאה.

4.2.2 תקלה שנפתחה מחוץ לשעות הפעילות או במהלך שעת הפעילות האחרונה תועבר לטיפול ביום העסקים שלמחרת בתוך כשעה מרגע תחילת העבודה בחברה.

4.2.3 תקלה המוגדרת תקלה משביתה במהלך שעות הפעילות תועבר לטיפול מיידי ותטופל עד 4 שעות מרגע פתיחת הקריאה.

4.2.4 תקלה המוגדרת תקלה משביתה מחוץ לשעות הפעילות תועבר לטיפול מיידי ככל הניתן ע"מ להשיב את הלקוח לפעילות מלאה.

4.3 שעות פעילות:

א'-ה': 8:00 עד 20:00

ו': 8:00 עד 18:00

שבת: תמיכה מוגבלת - רק במידה והמוצר מושבת.